dinsdag 21 oktober 2014

Meet & Greet Kiera Cass!!

Met heel veel plezier heb ik een aantal weken terug de trilogie van Kiera Cass gelezen. Er schijnt nog een deel te komen waar ik erg naar uit kijk. Maar wat HELEMAAL leuk is, is dat ze binnenkort naar Nederland komt. En NOG leuker is, is dat ze komt signeren bij Boekhandel Stevens in Hoofddorp. En laat ik daar nou net werken?!

Op vrijdag 31 oktober - dat is al over 10 dagen!!! - komt ze van 17-18 signeren. Toegang is gratis en je hoeft je niet eens aan te melden. Nog leuker nieuws is dat je alléén die dag als eerste het derde deel in het Nederlands kan kopen. Dat wordt dus hopelijk volle bak!

Neem hier een kijkje op de site van Boekhandel Stevens.


Ben jij erbij?!

3 opmerkingen:

  1. Ik ga naar het best of YA event en daar komt ze ook. Ik vond de selectie boeken echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe was haar bezoek aan de boekwinkel?

    BeantwoordenVerwijderen