maandag 6 oktober 2014

De trilogie van Kiera Cass

Hoewel ik het fijn vind als ik een aantal dagen kan doen met een boek, zijn sommige boeken zo verslavend dat ik ze meestal in één, hooguit twee dagen uitlees. Een aantal weken terug las ik The selection van Kiera Cass. Ik lees meestal het liefst in het Nederlands, maar deze serie heeft mijn mening daarover toch wel iets veranderd. Ik merk dat ik steeds meer woorden leer en dat ik eigenlijk niet eens meer door heb dat ik in het Engels lees. Nadat ik The selection uit had gelezen, had ik een aantal boeken liggen die even voorrang hadden omdat deze nog gerecenseerd moesten worden. Helemaal geen straf hoor! Ook moest ik even wachten totdat het Engelse boek binnen was gekomen, dus in de tussentijd las ik de serie Allerzielen van Deborah Harkness. Deze drie boeken heb ik achter elkaar verslonden. 

Ik bleef toch wel heel erg nieuwsgierig naar de ontwikkelingen tussen America (verschrikkelijke naam, sorry) en Maxon. En zodra ik de tijd had ben ik begonnen in The elite. Ik kon niet stoppen en heb doorgelezen tot 2 uur 's nachts terwijl ik de volgende morgen om 7.30 weer op moest staan. Deze boeken zijn echt verslavend. Natuurlijk voorzie je een deel van de gebeurtenissen, maar oh! wat houd ik ervan om te zwijmelen! Inmiddels ben ik bezig in het laatste boek, met nog maar de helft te gaan. Vandaag moet ik echt hard aan mijn studie, maar vanavond kan ik vast nog wel een paar uurtjes lezen.

Heb jij over deze boeken gehoord?

4 opmerkingen:

  1. Ikzelf ben bezig in The Elite! Geweldige boekenserie :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier nog Jessica! Ik heb nèt het laatste deel uit en nu wachten op het vervolg, want dat schijnt te komen...

      Verwijderen
  2. Dit lijk me echt een geweldige serie! Ik heb deel 1 besteld in het Engels en ik kan niet wachten tot dat ie binnen is :D Ik moet hem ook nog even snel gaan lezen voor het event waar Kiera Cass aanwezig is :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O is ze binnenkort ergens aanwezig? Wat tof! Héél veel plezier met lezen!

      Verwijderen