zondag 13 april 2014

Knutselen met hout

Mijn vriend en ik wonen sinds ruim een jaar anti-kraak aan de rand van het bos. Het is echt prachtig wonen. Zojuist zag ik op de blog van Annelies allemaal leuke ideeën om je boeken creatief neer te zetten. (Neem maar eens een kijkje!) Ze vroeg zich af of er mensen waren die ook creatief in de weer zijn geweest. Nu moet ik toegeven dat ik vaak grootse ideeën heb, waar dan bijna niets van terecht komt. Mijn vriend daarentegen vindt het heerlijk om met hout te knutselen. Een tijd terug liepen we rond ons huis en vonden we oude planken van hekken. Hij begon er enthousiast aan te sjorren terwijl ik dacht 'Wat moeten we met die oude zooi?'. Een week later dacht ik daar wel anders over: hij had als verrassing een boekenkast voor me gemaakt! Ik vind hem echt super mooi. Doordat hij verweerd hout heeft gebruikt, is het onwijs natuurlijk. 

Ik heb even een foto genomen van de soort planken die hij heeft gebruikt, maar deze hebben we maar laten staan. Hihi. 

                                                      Before





After



Heb jij wel eens wat creatiefs voor/met boeken gedaan?


5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de vermelding Bibi :-) Wat leuk dat hij dit voor je gemaakt heeft! Ziet er echt heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee, echt heel mooi. Dat is nog eens een fraaie boekenkast. Fijn zo'n handige vriend hoor. Heb je wel genoeg plaats want anders weet je wel waar mooie boeken heen kunnen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend sfeervol! Helaas ben ik zelf niet zo creatief...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat ontzettend mooi gemaakt, en wat een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen