zaterdag 7 september 2013

Opgepast! Jaloerse blogger!

Soms kom ik sites tegen waar ik helemaal gek van word. In de positieve zin dan. Zo kwam ik gister de site www.bakarella.com tegen. Een blog met allemaal verschillende soorten taarten, koekjes, desserts noem maar op. Wat ik wel jammer vind, is dat zo'n site al zo snel commercieel is. Begrijpelijk natuurlijk, de houder ervan kan waarschijnlijk er leuk geld aan verdienen met meer dan negenduizend volgers op Bloglovin! Eerlijk gezegd word ik dan wel een beetje jaloers: negenduizend! Woow, hoe doet ze dat? 

Maar goed, genoeg jaloerse uitingen geplaatst. Ik zal jullie alleen nog even verblijden met een heerlijk uitziende Hummingbird Cake. Zodra ik de afbeelding (en ingrediƫnten) zag, wilde ik hem direct zelf maken! Hierbij de link van het recept, jammie!


1 opmerking:

  1. Ziet er heel lekker uit! Ik ben ook wel eens jaloers op blogs met zoveel volgers, maar ik denk dat dat in onze branche niet zo makkelijk te verwezenlijken is, gewoon omdat het draagvlak kleiner is. Maar toch blijven we allemaal vrolijk boekenbloggen, niet?

    BeantwoordenVerwijderen