vrijdag 6 september 2013

Boekenbos

Momenteel woon ik anti-kraak ik een prachtige omgeving. Voor mijn huis ligt een mooie grasvlakte en zodra ik de achterdeur uitstap bevind ik mij in het bos. Toch ga ik niet vaak het bos in, misschien dat de angst voor de boze wolf van Roodkapje nog steeds te groot is. En al die kinderen die in het bos verdwalen en hun kruimelsporen kwijtraken, brrrr. Je zou maar een snoephuisje tegenkomen! Toch vind ik dat het bos iets magisch heeft. Uilen die ik 's avonds hoor oehoe-en, blaadjes die ritselen, muisjes die wegschieten en konijntjes die terug in hun holletjes kruipen. Misschien dat als ik de volgende keer het bos in ga, ik wel een goede fee tegenkom. Een fee die allemaal prachtige boeken tevoorschijn tovert en een zijdezachte leesstoel voor mij plaatst. Zou ze er dan zo uitzien?

1 opmerking: