maandag 26 augustus 2013

Lezen, lezen en lezen!

Vandaag was mijn eerste college voor Jeugdliteratuur. Ik kan mijn borst nat maken, want aankomende weken staan er per week twee juweeltjes van jeugdboeken op het programma. Dit houdt in dat ik niet alleen YA-literatuur en volwassenen fictie zal recenseren, maar dat ik zo nu en dan ook in zal gaan op jeugdboeken die jullie ongetwijfeld (van naam) kennen. 

Daarnaast heb ik afgelopen week weer flink wat boeken verzameld, waarmee ik popel te beginnen. Op een rijtje: Puur (Andrew Miller), Elke dag (David Levithan), Verkikkerd (Lisette Jonkman), Het bottenseizoen (Samantha Shannon), Wolfskinderen (John Ajvide Lindqvist), Maak me gek! (Matthew Quick), Bestemming (Alyson Noël), Verleiden in 10 stappen (Kristan Higgins), Hmmmmm (Marjan van den Berg) en Geek Girl (Holly Smale).

Kortom: genoeg te lezen!


1 opmerking: