zondag 9 juni 2013

Nieuw leesvoer

Nu ik een boekenblog heb, is het nodig dat ik regelmatig nieuwe boeken in huis haal. Sommige boeken koop ik, andere leen ik en ook vraag ik leesexemplaren aan bij uitgeverijen. Hieronder mijn nieuwe aanwinsten!



Op een rijtje:
Gezocht lief meisje - Ali Cronin (leesexemplaar aangeboden door Luitingh Sijthoff)
Stern - Thomas Heerma van Voss (leesexemplaar aangeboden door Thomas Rap)
Zwanendans - Meg Howrey (leesexemplaar aangeboden door Artemis & Co)
Verwelken - Lauren DeStefano (leesexemplaar aangeboden door Van Holkema & Warendorf)
Het keukenhuis - Kathleen Grissom (leesexemplaar aangeboden door Artemis & Co)
De schilder en het meisje - Margriet de Moor (geleend)
Kelderkind - Kristien Dieltiens (leesexemplaar aangeboden door De Eenhoorn)

2 opmerkingen:

  1. Leuke boeken !!! Mag ik vragencvia welke mailadres je die van luitngh suithoff heeft aanvraagd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik boekverkoper ben, kan ik inloggen op Centraal Boekhuis. Daar staan de mailadressen van uitgeverijen genoemd. Ik bereik ze door een mail te sturen naar

    verkoop@luitingh-sijthoff.nl

    BeantwoordenVerwijderen